Nejkvalitnějším e-shopem roku 2020 v soutěži SHOP ROKU, který už 12 let pořádá nákupní rádce Heureka.cz, se stal 4camping.cz, který nabízí vybavení pro pobyt v přírodě. Vedle absolutního vítězství v Ceně kvality, zvítězil již druhý rok v řadě také v dalších dvou kategoriích – Sportovní vybavení a Sport a fitness.
“Od samého začátku fungování našeho e-shopu se velice intenzivně zaměřujeme na prozákaznický přístup, poradenství, kvalitu, rychlost dodání nebo bezproblémové vyřizování případných reklamací,” vyjmenovává, díky čemu získal 4camping.cz ocenění SHOP ROKU, jeden z jeho majitelů Jaroslav Skalka. A poukazuje také na to, že na rozdíl od mnoha jiných e-shopů, si svůj vysoký standard dokázali udržet při rychlém růstu.
Za úspěchem e-shopu 4camping.cz podle něj dále stojí to, že disponuje vůbec nejširší nabídkou turistického, kempingového a outdoorového vybavení na českém trhu, má silné vlastní značky a využívá ve velké míře tzv. omnichannel strategii – úspěšné propojování online prodeje s nejrůznějšími offline prodejními kanály.
E-shop, 13 prodejen, lezecká speciálka i vlastní prodejní výstava
“Vedle e-shopu 4camping.cz dnes provozujeme13 vlastních prodejen, lezeckou speciálku, showroom s předstany ke karavanům a obytným vozům a stojíme také za Výstavou stanů a vybavení do přírody, největší evropskou výstavně – prodejní akcí se zaměřením na outdoor, turistiku a kemping, na kterou každoročně zavítá více než 100 tisíc návštěvníků,” dodává Jaroslav Skalka.
Firma působí v 5 zemích – vedle Česka rovněž na Slovensku, v Maďarsku, Rumunsku a na Ukrajině a do dalších dvou plánuje vstoupit letos. I přes náročný loňský rok její tržby meziročně narostly o 32 % na 425 milionů korun a růst je plánován i v dalších letech. Letos by se měly tržby přiblížit k 580 milionům korun a v roce 2023 překročit 1 miliardu.
“Chystáme se na další rozvoj, nabíráme nové zaměstnance a posilujeme i management. Do svého týmu jsme nedávno na pozici provozního ředitele přivedli Ondřeje Žáka, který působil na různých manažerských pozicích ve firmách C.S.Cargo, ComGate, Mall Group a naposledy jako generální ředitel Zásilkovny a člen představenstva její mateřské firmy Packeta Group,” uzavírá Jaroslav Skalka.
Česká e-commerce má za sebou rekordní rok. To se dle Tomáše Bravermana, ředitele Heureka.cz, projevilo i v rekordním počtu recenzí a hodnocení. Za rok 2020 jich zákazníci udělili šest milionů a právě na základě vyplněných dotazníků spokojenosti zvítězil v Ceně kvality e-hop 4camping.cz. Ve 12. ročníku soutěže ShopRoku dále uspěl například Lidl, Datart, CZC, Notino nebo Hornbach.